#1 Skrevet Mai 22, 2009 Tenkte å få satt inn en clutch som muligens tåler litt mere enn standard men lurer på hva folk har erfaring med. Kunne jeg bare kjøpt en spec 3+ med engang og sikkert vært fornøyd med det. Men hva med å få lagt sinter på orginal lamell? Sach performance lameller osv.. Noen som vil dele sine erfaringer? har egentlig ikke noe imot en litt hard clutch da dette ikke blir min daily driver, men samtidig kunne det vært greit å hatt en litt normal clutch.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2009 styr unna spec er min erfaring. kjøp tilton 2 skivet cluts . den er fin og kjøre med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2009 styr unna spec er min erfaring. kjøp tilton 2 skivet cluts . den er fin og kjøre med er ikke en rimelig dyr clutch? har jo ikke lyst å blakke meg totalt på en clutch men samidig vil jeg vite at den holder til den effekten jeg vil satse på også.. Går heller for en hard billigere clutch enn en dyr behagelig en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2009 sachs race engineering trykkplate med sinterlamell eller med originallamell.. Hør med noen som selger disse så får du svar på hvor mye den tåler med forskjellige lameller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2009 Kombinasjonen som Arnfinn er inne på er jo en vel utprøvd sak, tror jeg ga ca 8k hos Jonus. (Sachs med Sinter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2009 Kombinasjonen som Arnfinn er inne på er jo en vel utprøvd sak, tror jeg ga ca 8k hos Jonus. (Sachs med Sinter) dette var for lamell og trykkplate regner jeg med? hvordan syntest du kjørbarheten på dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2009 dette var for lamell og trykkplate regner jeg med? hvordan syntest du kjørbarheten på dette er? Jeg kjører med det og 4 puch sinter og holder fint til minne 650nm+ og en kompis av meg har 3puch som holder til sinne 950nm Jeg synes den er helt grei å kjøre med..litt slisomt å holde den inne i køkjøring men går..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2009 dette var for lamell og trykkplate regner jeg med? hvordan syntest du kjørbarheten på dette er? Hakke kjørt min enda men har prøvd en som hadde samme. Var helt ok kunne nok stå litt i kø med den uten store problemer. Var for alt ink utløserlager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 10, 2010 har vel bestemt meg for en spec 3+ men lurer på siden jeg har en 3b motor med 7a kasse i.må jeg da kjøpe for 7a eller s2 5speed? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 10, 2010 kjøp s2 clutch du. de er igrunn like uansett men sikkert bedre s2 clutchen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...