BBS Ch senteerringer hvor?

Anbefalte innlegg

Mangler senter ringer til mine nye BBS CH felger. Står på S4 B5

 

Noen som vet dimensjon or hvem som kan skaffe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS har spesielle senter-ringer så de må du skaffe hos noen som skaffer BBS. For eks. Autogrip

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne litt...Hva koster ca nye Bbs ch emblem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS har spesielle senter-ringer så de må du skaffe hos noen som skaffer BBS. For eks. Autogrip

 

Jeg fikk mine fra Autogrip!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode råd! Da var endelig nye senter ringer på! All vibrasjon i bil endelig borte :-) . ... men det var en sant hel.... å få av de gamle ringene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode råd! Da var endelig nye senter ringer på! All vibrasjon i bil endelig borte :-) . ... men det var en sant hel.... å få av de gamle ringene...
Nesten umulig å få de av uten å ødelegge de. Men bedre det enn slike plastringer som knekker hver gang man tar av hjulet da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten umulig å få de av uten å ødelegge de. Men bedre det enn slike plastringer som knekker hver gang man tar av hjulet da

 

He he sant nok :-) ! Men så mørkt på det en stund... men etter at den verste svia har gitt seg er alt gode greier... Glder meg til å teste de på Våler :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.