#1 Skrevet Mai 22, 2009 Mangler senter ringer til mine nye BBS CH felger. Står på S4 B5 Noen som vet dimensjon or hvem som kan skaffe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2009 BBS har spesielle senter-ringer så de må du skaffe hos noen som skaffer BBS. For eks. Autogrip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2009 Låner denne litt...Hva koster ca nye Bbs ch emblem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2009 BBS har spesielle senter-ringer så de må du skaffe hos noen som skaffer BBS. For eks. Autogrip Jeg fikk mine fra Autogrip! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2009 Takk for gode råd! Da var endelig nye senter ringer på! All vibrasjon i bil endelig borte :-) . ... men det var en sant hel.... å få av de gamle ringene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2009 Takk for gode råd! Da var endelig nye senter ringer på! All vibrasjon i bil endelig borte :-) . ... men det var en sant hel.... å få av de gamle ringene...Nesten umulig å få de av uten å ødelegge de. Men bedre det enn slike plastringer som knekker hver gang man tar av hjulet da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2009 Nesten umulig å få de av uten å ødelegge de. Men bedre det enn slike plastringer som knekker hver gang man tar av hjulet da He he sant nok :-) ! Men så mørkt på det en stund... men etter at den verste svia har gitt seg er alt gode greier... Glder meg til å teste de på Våler :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...