#1 Skrevet Mai 22, 2009 (endret) Som tittelen sier... Jeg trenger å komme til under dekselet, og må ha av vindusviskerarmene, men de sitter bom fast. Er det bare å bruke litt ekstra muskelkraft, eller er det et triks for å få det til, utover å fjerne mutteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2009 rustløser og lirking med makt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2009 Da prøver jeg det, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2009 Det gikk jo strålende med rustløser og litt god lirking Så ble det endelig litt spylervæske på frontruta også. Jeg hadde egentlig ikke behøvd å tatt av pusserarmene, ettersom spylerslangen hadde hoppet av rett ved den løse luka på passasjersiden. (Det var det jeg skulle under dekselet for å fikse) Tusen takk for raskt svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...