#1 Skrevet Mai 22, 2009 hei..har fått topphavari på min 200 tq 10v..så lurte derfor på om 20v toppen passer rett på og evt annet av deler som må byttes... ?? dette er altså mc maskina med smidd innmat sier ryktene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2009 Jeg tror det går mtp. 7A sitter på en veldig lik blokk som NG, men dette er noe jeg langt fra kan si som sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2009 hei..har fått topphavari på min 200 tq 10v..så lurte derfor på om 20v toppen passer rett på og evt annet av deler som må byttes... ?? dette er altså mc maskina med smidd innmat sier ryktene.. 20 v topp skal passe på MC blokken, men vet ikke hvordan det blir med komp osv... Jeg ville brukt 20v stempler osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2009 ok takker for svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2009 Det stemmer. MC, MC2 og 3B-blokken er i bunn og grunn like. Det er mulig MC ikke har to uttak for bankesensor slik som MC2 og 3B, men ellers er de like; toppen fra 3B er bolt on. Derimot må du bruke stemplene fra 3B for å få korrekt kompresjon, hvis ikke vil du få superlav kompresjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...