#1 Skrevet Mai 23, 2009 Hei. Har en 97 mod A6 C4 som originalt kun hadde el. vinduer foran. Nå har jeg fått meg et brukt interør medfølgende el.vindusheiser med alle tilhørende knapper og panel i førerdør for å styre dette. Jeg har også fått med ledningsnettet som var inni dørene inkludert førerdøra. Det som mangler er nettet inni bilen. Nå er jeg begynt å lure på om jeg ikke skulle begynt på dette. Ser nemlig ut som at ledningsnettet forsvinner inn i dasjen på førersida og opp i "tavla" hvor alle relèene står: eek : Noen som har tips til hvordan jeg skal angripe dette? Mvh Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2009 Tavla du snakker om kan løsnes... du må vel også kople det nye ledningsnettet inn på der en plass for å få strøm. En aldri så liten jobb du har begynt på men fullt mulig, lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2009 Noen som veit hvordan dette skal kobles? Jeg tenker på om det må inn relèer for å få bakrutene til eller om det er bare å hente seg + og -, og koble alt via panelet i førerdøra? Syntes ledningene i førerdøra var tynne så lurer jo litt på om de tåler å drive vindusheisene direkte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...