Audi a4 b5 startproblemer.

Anbefalte innlegg

Har en Audi a4 b5 men kjørt uten bensinlokk helt til nå, så satte jeg på et jeg kjøpte og da begynte bilen å fuske og etter en liten stund stoppet den. Da jeg tok av lokket var det masse vakuum sus. og nå får jeg ikke start på bilen igjen. har prøvd å dytte/dra i gang, starteren jobber som bare det og 3/4 full tank med bensin. noen som vet hva det kan være? bensinpumpe? noen som vet hvor denne sitter?

takker på forhånd=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå prøvd å "trykksette" tanken ved å bruke kompressor på fylle hølet og da virket det som motoren var i gang med å starte men ikke fikk nok bensin. Noen som vet om det er noe reset bryter på bensinpumpa eller noe sånt. regner med det er den som er problemet. sikring er forresten målt og den er ok bortsett ifra at det går ikke noe strøm igjennom den. altså pumpa trekker ikke strøm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

feil fikset...en slange hadde detti av på bensinpumpa...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.