#1 Skrevet Mai 23, 2009 (endret) Kjøpte disse nå nylig, men de passet selvfølgelig ikke på mine felger: bh : Selges for selvkost, 400kr per stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2009 Ingen som trenger splitter nye deksler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2009 Passer disse på RM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2009 Passer disse på RM? Ringen rundt er nok for stor for RM felger, desverre. Men det er godt mulig de passer til BBS RS. Det ser ut som om jeg også trenger deksel til RM, men nå handler jeg ikke før jeg eventuelt har prøvd noen på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2009 Sommer:bump: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2009 Up again... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2010 Noen som trenger deksler i disse dekkbytte-tider? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 12, 2010 Har du disse ennå ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 14, 2010 Om du har de, kan du få målt diameter på de? Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 20, 2010 (endret) Har disse ennå ja:) Legger ut diameter på de straks... Lagt til etter 5 dager: Om du har de, kan du få målt diameter på de? Mvh EW Tok litt tid, har målt de til 17cm i diameter. Er det noe som passer til dine felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 3, 2011 Har disse fortsatt om noen trenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 16, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 15, 2012 På tide med ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 8, 2013 Snart sommer og disse ligger fortsatt pakket inn i plast... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 15, 2013 Kan du sjekke om den svarte plastringen på baksiden har delenummer 09.23.117 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 21, 2013 Kan du sjekke om den svarte plastringen på baksiden har delenummer 09.23.117 ? Hei, Ser ut som om det står 09.23.221 i midten, og 09.23.133 i den sorte ringen og 09.23.137 rundt på det grå feltet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 21, 2013 Trenger kontaktinfo, ettersom det er en utenfor klubben som er interessert i disse;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 21, 2013 Trenger kontaktinfo, ettersom det er en utenfor klubben som er interessert i disse;) Nr mitt er 900 788 78 om vedkommende er interessert. Holder til på Råholt i Eidsvoll eller så jobber jeg i Oslo på dagtid... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 22, 2013 Da passer dem nok dessverre ikke til mine felger heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...