#1 Skrevet Mai 23, 2009 Trenger en kjapp bekreftelse på dette av noen som kan det. Jeg er ganske sikker på at de er like, men når jeg ser i familiealbumet, så er det forskjellige delenummer foran og bak. Diameteren er lik, 75 mm. Har nemlig et lager liggende som er til bak, men jeg har et gåent lager foran, og hadde vært kjekt å få fikset det i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2009 ifølge delelista til mekonomen er så er det likt foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2009 Takk, da kan jeg bare i gang med å skifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2009 1,8TS har 85mm foran (eller 82?)...men vanlig 150hk har 75mm begge steder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2009 Trenger en kjapp bekreftelse på dette av noen som kan det. Jeg er ganske sikker på at de er like, men når jeg ser i familiealbumet, så er det forskjellige delenummer foran og bak. Diameteren er lik, 75 mm. Har nemlig et lager liggende som er til bak, men jeg har et gåent lager foran, og hadde vært kjekt å få fikset det i helga. Du svarer vel egentlig selv på spørsmålet ditt... Orginalt er det ikke samme hjullager foran og bak selv om diameteren er lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2009 Du svarer vel egentlig selv på spørsmålet ditt... Orginalt er det ikke samme hjullager foran og bak selv om diameteren er lik. Ja, jeg vet egentlig det, men når jeg ser på delenummeret så starter det ene på 4b, noe som tyder på at det er fra A6, mens det andre starter på 8d, som tilsier at delen er fra A4. Mulig lageret foran er noe forsterket på en eller annen måte, men uansett er hjullager slitedeler, så tror jeg setter på det lageret jeg har, så får jeg heller bytte igjen senere hvis det viser seg at det slites ut fortere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2009 Da var lageret byttet, og kan ikke si jeg så eller kjente noe som helst forskjell på lagrene, så det funker nok fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2009 forskjellen kan være at det er låsring på noen modeller og på lager foran er det med en bolt og noen muttrer,selve lageret er klin lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...