#1 Skrevet Mai 23, 2009 Noen mobilbilder fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2009 Flere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2009 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2009 (endret) Får hive ut noen bilder fra dagen:D Anders Moen sin Variant Roy sin R32 Bjørnar sin Golf Gti(Ble litt uklart dette) Nydelig boble NYDELIG! Legg merke til pynten i dashen! Fra Photoshot på Skotfoss 125 ILLSINTE hester på beite mot 240 godt trente hester Litt vann hindrer ingen! i'm blue Kenneth sin Passat vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2009 Jeg har noen men ikke fra selve treffet. Litt fra turen ned og litt i fra foto-shot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2009 flere her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2009 enda noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 23, 2009 noen til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 23, 2009 de siste fra meg. takker også for ett hyggelig treff og godt vær.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 23, 2009 Ps. for de som vil laste ned bildene er det bare og klikke på bildet. da kommer du rett til mediafire og kan laste det ned i org størrelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 23, 2009 Blå Sciroccoen!! HOLY ********************* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 23, 2009 Blå Sciroccoen!! HOLY ********************* Likte den jeg å!!! Noen flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 23, 2009 (endret) Starter med turen nedover. HEHE Knipse krig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 23, 2009 Så litt bilder fra treffplassen. Hva skal man med 2 sånne baki uten å koble opp da? Ekstra vekt: haha : Sinnsykt fin denne bobla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 23, 2009 Hvem sin bil er den sølvgrå 1'er GTI'en? Så strøken ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 23, 2009 Flere fra treffplassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 23, 2009 Lyst på sånn her ass:) Ikke helt ufortjent premiert for fin lakk: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 23, 2009 Gi meg sånn her i synkro a så selger jeg sjela for å få en. Satan å fin roccoen er. Litt ryddigere motor rom enn deg Rolf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 23, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 23, 2009 Så til photoplassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 23, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 23, 2009 (endret) Dette ble ikke så bra da det er max zoom men fin bil uansett da:) G4R32 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 23, 2009 Mye av min egen her men her kommer hvertfall de siste som jeg tok. Og her ligger alle bildene. http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/Porsgund/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 23, 2009 Ser ut som ett greit treff. Mye folk, dumt jeg måtte jobbe for min del Forslag til dere som legger ut bildene utenom treffet, hvorfor ikke en egen tråd, blir VELDIG mye likt her som bildene fra treffet skal være.. Bare ett forslag, uten att noen skal bli furtne;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 23, 2009 Tror nok det kommer flere fra denne plassen (vi var vel litt tidlig ute) og vi møtte en hel drøss med biler da vi var ferdig og på vei hjem. Kanskje litt dumt at vi ikke fikk en bedre mix med biler men det ble bare sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...