#1 Skrevet Mai 23, 2009 (endret) Har montert TA Technix sett på bilen min nå og har sett at jeg må få justert den med en gang. Har kjørt ca.10mil og har allerede slitt 2cm av innsidene på fram dekka mine blanke. 235.35.19 Men hvordan er dette bak, må jeg kjøpe camberjust.bolter bak? Hvem har? Mvh Kai-Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2009 Om det er en fwd har den såvidt jeg husker ike noen justeringsmuligheter bak nei. Kun litt korrigering av spissing. 4-Motion/Syncro har derimot justering av camber og spissing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2009 Er grevling(fwd) ja!! Er vel ikke akkurat mye som forandrer seg bak heller da, det demper jo bare rett opp der! Men synes orginal Passat skræver endel!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2009 Tenkte det samme jeg også. Flytter strengt tatt bare hjula litt mer oppi skjermene, men som du sier skrever den litt ja. Virker som om det kanskje blir enda værre med store breie hjul, eller det bare syns bedre da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2009 Da er det bare å få bestilt time til justering da!! Kan jo ikke kjøre noe særlig sånn som det er nå. Er vel spissinga som gjør at den gnager innsier nå. Og kjøpe nye dekk etter det!! Godt dekka var slitt til slitasje-klossene før jeg mont. Noen som vet om det er 4-hjulskont. utstyr som sluker 19", bør vel helst ha kontroll med dem, for å få det best mulig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2009 19" er ingen problem for hjulstillingsapparater.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2009 er ikke alle som kan justere med 19" felger. vær forsiktig også, for det er noen små ørere som skal innpå felgene på hver side og disse kan fort skade kantene dine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2009 Skal høre nøye etter når jeg skal bestille time! Vis dem ikke kan gå god for at dem ikke skader felgene så velger jeg neste firma eller setter på 17" Men hadde jo vært fint å fått justert det etter de største felga og hjula. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2009 Skal høre nøye etter når jeg skal bestille time! Vis dem ikke kan gå god for at dem ikke skader felgene så velger jeg neste firma eller setter på 17"Men hadde jo vært fint å fått justert det etter de største felga og hjula. spiller ingen rolle hvilke felger du justerer forstillinga med. Felger endrer ikke camber eller spissing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...