Anbefalte innlegg

Hei

driver og bytter girkasse og i den forbindelse skifter jeg clutch.

har kjøpt sinter lamell og tenkte og bruke orginal trykkplaten. er ikke helt sikker på standen på denne men tok no ett bilde så får dere som kan noe vurdere..:tilber:

416519.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville helt klart lagt den der i metallskrap, og kjøpt meg et nytt clutchsett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville helt klart lagt den der i metallskrap, og kjøpt meg et nytt clutchsett.

problemet er at jeg allerede har kjøpt lamellen:P og at bilen må på veien til neste helg,(rudskogen) pleier som regel være grei leveringstid på trykkplate?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som løs del kan det nok være noe leveringstid. Men, hele clutchsett ligger nok på lager, både her og der.

Kan sjekke for deg på mandag morgen, og sende deg en PM, om det er interessant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der er ikke verdig en orginalclutch engang. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som løs del kan det nok være noe leveringstid. Men, hele clutchsett ligger nok på lager, både her og der.

Kan sjekke for deg på mandag morgen, og sende deg en PM, om det er interessant?

Det hadde vært kanon :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det går an å dreie den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper den mister spennet sitt åsså? tror ikke det er noe vits og dreie trykkplata nei... Det er da noe arbei og bytte clutch, og en trykkplate er sopass billig, at den ville da jeg byttet når jeg først hadde det oppe =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.