#1 Skrevet Mai 23, 2009 Heisann, Tok motorvask på bilen tidligere i dag, og nå vil den ikke gå ordentlig. Jeg dekket ikke til noe, men vasket med vanlig hageslange, så tenkte det ikke var så farlig. Men, den gang feil... Har hatt opp fordelerlokket for å tørke, og der var det litt fuktighet som ble tørket vekk, men bilen var like ille etterpå. Har også gått over alle koblinger for å blåse vekk evt. fuktighet. Før har tomgangen ligget på 1500 når den har vært kald, og 1000 når den har vært varm, men nå er den på 500-750 uansett hva. Rett etter jeg hadde vasket døde den hvis jeg ikke ga på. Noen som har løsninger? Kan jeg bare la den stå over natten, så er det bedre? Motoren det er snakk om er en 2.0 16V DOHC 140HK i en Audi 80 Competition Quattro. Takker for svar! Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2009 har du sjekket i plugghullene?der samlet det seg vann engang jeg tok motorvask,og da gikk den ikke akkurat pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...