Ettermontere Xenon på passat 3c??

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ettermonter xenon på passat 3c..

Er det noen som vet om jeg MÅ ta ut lyktene for å gjøre dette,eller er det noen som har en enkel måte å gjøre det på?Lurer også litt på om noen vet av en god plassering av ballastene,helst en plass der dem ikke vises så godt..!

Takker for alle svar..skulle ha fått gjort det i løpet av natten,så hadde vært genialt med ett kjapt svar;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet:)

Har det litt travelt..hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var xenon montert..MEN..har ett lite problem,lysene funker kun når bare tenningen er på,vist jeg starter bilen blir begge lysene borte: klø :

Har ikke mye peiling på det her..så vist det er noen som har annelse om hva dette kan være tar jeg gjerne imot råd: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har for øverig xenon i grøftelysene fra før,vist det skulle ha noe å si..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger ballastene rett på chassis til bilen? Hvis ja, prøv å isoler dem ifra chassis. Mål spenningen inn på ballastene før du starter og etter start. Er det lik spenning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger ballastene rett på chassis til bilen? Hvis ja, prøv å isoler dem ifra chassis. Mål spenningen inn på ballastene før du starter og etter start. Er det lik spenning?

Ja,den enne gjør det..skal prøve å isolere den da:)

Takk for svar;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funka dårlig..fortsatt samme problem: bh :

Har heller ikke multimetret i nærheten så får ikke målt..

Noen som har andre forslag på hva det kan være??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.