#1 Skrevet Mai 24, 2009 Får en skrapelyd når jeg gasser, er ingen lyd når jeg holder samme fart, eller rygger. Ingen ulyder når jeg bremser heller. Bilen er en 08-modell og kjørt kun 3300miles. Så tviler det er noe slitedeler. Noen som har tips om hvor jeg skal se etter steiner eller annet drit som kan ha lagt seg som lager lyden? Er en Honda Ridgeline. Haster, da jeg skal kjøre 20 mil om 12 timer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2009 Se om eksos kan ta borti noe sted.. Kan minne litt om det i og med at du kun får det ved pådrag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2009 Var småsteiner oppå ene delene til forstillingene, samt ett deksel under akslingen som var slått opp. Gikk fint å kjøre, om man holdt seg under 2500rpm, noe som ikke er noe problem, såfremt man ikke skal forbi noen. Anyway, problem solved 'Hvorfor det bare tok borti på høyere rpm enn 2500 er tho en gåte fortsatt for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...