#1 Skrevet Mai 24, 2009 Hei. Sliter med å få start på bilen min, fordi starteren fusker. Når jeg vrir om tenninga å prøver å starte, turner motoren rundt i et halvt sekund før den stopper, mens jeg hører startmotoren fortsatt går. Slår jeg av tenninga hører jeg et smell ifra startmotoren når den stopper. Er det på tide å skifte ut starteren eller går det an å prøve å smøre opp den på noe vis? Har en starter til en Audi 100 2,6 liggende, vil den passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2009 vet ikke om 2.6 passer jeg men tviler litt siden det er en annen girkasse på den og starteren på passe i hullet på girkassen. Jeg har en til femmer kasse liggende da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2009 har fått fiksa problemet. tok ut starteren, plukket den ned til den minste del og kjørte på med elektrorens på alt av deler for å få av all dritten. kjørte på med nytt fett der det var fett ifra før og satte alt sammen. har fått prøvd starteren flere ganger nå uten at den har fuska. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...