#1 Skrevet Mai 24, 2009 hvor fås dette kjøpt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2009 (endret) Hvilket årstall er det du sikter til Paul? Jeg kjøpte deksler til min S6 på Møller , Og de var faktisk ikke så dyre heller Tror jeg betalte ca 200kr pr stk for side dekslene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2009 Hvilket årstall er det du sikter til Paul? Jeg kjøpte deksler til min S6 på Møller , Og de var faktisk ikke så dyre heller Tror jeg betalte ca 200kr pr stk for side dekslene til s6 c4 støtfanger, det hørtes ikke ile ut:) er det noen som har delenummer til alle dekslene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2009 (endret) -4A0 807 345 M , luftføringsgitter venstre forran (S6 5syl = åpent for gjennomstrømning til Intercooler) -4A0 807 345 N , luftføringsgitter venstre forran (S6 8Syl =Lukket deksel) -4A0 807 683 D , Luftføringsgitter midten S6 (5syl og 8syl) -4A0 807 346 C , ----Høyreside.. (5syl og 8syl...oljekjøler side) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2009 Dette mener jeg er utgåtte deksler.. flere som kjører uten da disse ikke er lette og skaffe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2009 takk for svar, får ta ringe rundt litt hos møller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2009 (endret) Vel , skaffa mine deksler for 1mnd siden hos møller , var ikke akkurat vanskelige å skaffe da Det var til min S6 plus da , men er jo samme deksler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2009 nei, fikk tak i med en gang hos møller på lillehammer, meget god service og:) vart på rundt 600kr for alle tre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...