#1 Skrevet Mai 24, 2009 Heisann. Noen som veit hvordan man skrur av plasten forran på toergolfen. Ikke 90fangeren men de gamle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2009 Hvorfor ikke ta ut fangeren med jernet og det hele? Er jo enklere det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2009 Jeg aner ikke jeg Har aldri tatt av sånt no. Problemet er at selve plasten sitter feil på. Den er helt sjeiv. Tenkte jeg skulle ta det av og se hva som var galt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2009 Ta av hele fangeren, og se på det derfra. Enklere å se hvor skjevheten evnt kommer fra også. Hvis du legger deg under fronten på bilen din, og titter langsmed festeskinnene finner du to hull på hver side. I disse fire hullene gjemmer boltene seg. Skru ut disse boltene, og dra hele fangeren ut. Kan være anbefalt å støtte opp motoren da du skrur ut disse boltene, særlig om du ligger under der og knoter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2009 Det er en såpass stor greie ja. Tenkte jeg bare kunne fått av plasten på en eller annen enkel måte jeg. Kjipt at det ikke går an å bare ta av plasten da... Har hverken noe å sette bilen på eller støtte motoren opp med akkurat nå så det for bli en annen gang det da. Takk for svar anyway PS: Her er bilde av hvordan det ser ut. http://s70.photobucket.com/albums/i97/noldeeus/?action=view¤t=P1000268.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2009 har du små hender og rett verktøy så kan du skru uat blinlysa i fangeren og muligens komme til derfra. det er to bolter på kvar side meiner eg å huske. men forbered deg på at fangerjernet har ein del krokan. men det er ikkje store problemet å skifte fanger. det er som Hans skriver. støtt motoren og skru ut to 19mm bolter på kvarside der fangerbrakettane går inni vangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...