Anbefalte innlegg

Er det noen som kan si meg hva som er galt, kjølevæske lampen kommer på har sjekket kjølevæsken, sikringen, prøvd å luftet radiatoren, og viften går! Har en anelse om at det kan vær føleren som har tatt kveld her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan si meg hva som er galt, kjølevæske lampen kommer på har sjekket kjølevæsken, sikringen, prøvd å luftet radiatoren, og viften går! Har en anelse om at det kan vær føleren som har tatt kveld her

 

Det kan det være

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også være samme problem som på diagnosen på C4-bilene, nemlig at instrumentpanelets kontakter trenger en liten rens. Jeg har både dårlige bremser, elendig oljetrykk og for høy temperatur innimellom, men det er bare lureri..

En god 'Fleksnes' i dashen hjelper innimellom, (hjelper med en svordom samtidig også) og det skjer oftest i kaldt vær..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også være samme problem som på diagnosen på C4-bilene, nemlig at instrumentpanelets kontakter trenger en liten rens. Jeg har både dårlige bremser, elendig oljetrykk og for høy temperatur innimellom, men det er bare lureri..

En god 'Fleksnes' i dashen hjelper innimellom, (hjelper med en svordom samtidig også) og det skjer oftest i kaldt vær..

 

LOL, men hva med litt TLC da, er du så hard med Nazze da?

 

Back to topic; Kjøp elektrorens demonter dash`n og gi kontaktene en real dusj.

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.