#1 Skrevet Mai 24, 2009 Skal ta reg reim skifte på min 03 A6 1.9 TDI, og kunne tenke meg å prøve noe annet enn Møller. Noen som har noe å anbefale? Bor selv på Langhus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2009 Prøv et kjedeverksted, mekonomen eller snap drive. Begge har verksteder i ski. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2009 Ski Auto har jeg meget god erfaring med. Ligger rett bak Fård. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2009 Ski Auto har jeg meget god erfaring med.Ligger rett bak Fård. Da sender jeg en forespørsel dit. Takk! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2009 Oppegård Bil. Ligger på Kolbotn;) ps. Jeg kjenner også en person som kan ta det uten kvittering;) PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...