#1 Skrevet Mai 25, 2009 Jeg har en Passat 1,9 tdi 05 mod som jeg vil få ned fra den høyden den er på i dag. Er senkefjærer noe å satse på? Kan ikke ha den for lav da det er en familiebil og brukes året rundt. Tenkte isåfall på disse: http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14138&ASP=5575826&Type=VW&Model=Passat&Year=2005&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=5575826[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Passat[O]amp;Year=2005[O]amp;Varegruppe=0329 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2009 justerbart er veldig ålreit, da kan du senke om sommeren og heve om vintere. Håkon Sandberg har gode priser og stort utvalg innen justerbart senkesett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2009 Gå for justerbart og du vil ikke angre Koster litt mer om du skal ha et ordentlig merke med kvalitet, men dog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2009 Jeg kjøpte senkefjører og angret.. 2 000kr kastet ut vinduet. Bilen fikk hengerumpe og jeg hadde ingen mulighet til å få justert skikkelig slik jeg ville. Demonterte dritten og kastet det. Kjøpte meg et TA justerbart på ebay for 600kr mer, og det var helt konge Som sagt selger Håkon Sandberg disse billigsettene til gode priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2009 Jeg ville ikke kjøpt justerbart.. Pga, mye stress å få riktig høyde... er sjeldent justerbart særlig lenge pga justeringen setter seg. Dempere holder ikke særlig lenge i forhold til vanlige støtdempere med fjærer. Hatt 5 biler med coilovers.. Ene med FK Silverline.. lekk i demper etter 3 år. En med Cobra.. lekk i demper etter ca 4 år. De handre har vært greit med ,men de har jeg bare kjørt ca 1 år maks med på di andre bilene. Jeg har selv nettopp fått på FK Higsport coilovers på min passat, funker bra det, men jeg skulle egentlig bare ha fjærer og andre støtdempere, men pga leveringstid ble det coilovers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2009 Hvis du har penger til det så ville jeg gått for justerbart av litt kvalitet. H&R, KW, Stasis osv osv. Hvis du ikke er av typen som tukler mye med bilen og justere opp og ned så vil et sett med koni og f.eks H&R fjører hjelpe deg flott dit du vil. ikke kjør fjærer på OEM dempere(ikke sport). Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...