Anbefalte innlegg

Lurer på hvilke pris man kan forvente seg å få på ei 99 modell tiptronic kasse, som nettopp har blitt overhalt for 38 tusen kr??? (14 februar) Alt av innmat er byttet

Kvittering foreligger å det er igjen 7 mnd garanti.....

Kansje noen som trenger den å.?? :D. Jeg kan selge den JÆ..I billig om noen er intressert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs:

- hvem som har overhalt den

- hvor langt den har gått etter overhaling og hvilken behandling den har fått (feks rundvelt)

- hva du gir av garanti (hvis feks verksted fraskriver seg ansvar for feil som kan skyldes kollisjonsskade)

Dersom forholdene over ikke er avskrekkende så bør det vel være mulig å få igjen en sum litt over en dyr brukt kasse. En plass mellom 14 og 20 burde være mulig. Over dette vil vel de fleste heller velge å:

- legge på noen få tusenlapper og få en tryggere garanti

- kjøpe en brukt med lav kmstand

- ha gode kontakter og få rimelig overhaling

- bygge om til manuell

Spørsmålet er egentlig hvor lenge du gidde å ha den liggende. Er du utolmodig og vil selge den før sommerferien risikerer du å måtte dumpe den til noen få tusenlapper til en eller annen som ikke har havari men som ser at det kan være kjekt å ha liggende. Har du den liggende lenge, annonserer litt nå og da, så dukker det vel opp en stakkar til slutt som har behov og heller betaler deg mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et firma sørpå som jeg tror heter automatservice????, de gjorde dette 12 februar, å la ved 1 års garranti. Kassen har gått 190 mil etter dette.

Jeg jobber borte så bilen har så og si stått hjemme å kost seg.

Bilen er ikke kollisjons skadet eller noe, jeg skal bare bygge en rå audi å da trenger jeg ikke automatkasse. Den er også kostet på 5500kr etter det igjen ettersom de som overhalte kassen ikke hadde skiftet tetnings ringene i front å bak på kassen, den er nå 100% tett å girer SINNSYKT pent altå du merkere ikke at den girer en gang

15-20 tusen??? hadde latt den gått 10000 jeg:D

Men takker for et kick in my ass to utfylle annonsen litt bedre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på hvilken tiptronickasse det er også. .. Går ut i fra den er fra 2.7 biturboen ?

Ser de går for rundt 1200 - 1500 euro på ebay . .så noe mer må det da gå an å få for den her hjemme.

Det er jo nok av folk som raser disse kassene... og da vil jo de fleste ha en nyoverhalt en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fra min 99 modell 2.7 biturbo ja :)

Ser de ligger på rundt 12500 til 40000 svenske dollar på bildelsbasen.se men de er som sagt ikke NYOVERHALT :D

Vi får bare se hvs som skjer framover. kassen er enda ikke tatt av bilen men det blir gjort samtidi som RS4 kittet blir montert, de må ut med motor å girkasse for å komme til turboene så..... Å det kittet ankommer rundt 5 juni. Så man kan vel si alle der ute har god tid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15-20 tusen??? hadde latt den gått 10000 jeg:D

Men takker for et kick in my ass to utfylle annonsen litt bedre...

Provisjon for alt over 10K? :evil::evil:: smil :: smil :

Forøvrig er det lettere å selge en som sitter i bil og kan prøves, på den annen side så får du jo mer hastverk med å selge.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt PM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Provisjon for alt over 10K? :evil::evil:: smil :: smil :

Forøvrig er det lettere å selge en som sitter i bil og kan prøves, på den annen side så får du jo mer hastverk med å selge.....

Hehehe Regner med den går for rundt 15000. Noe som er J-VLI billig, nbs skal ha 44 tusen for samme kasse.. helt utrolig.

Ja man kan jo også kjøpe på ett huggeri, men det er vel mer sånn russisk rullett greie når man ikke helt vet hvordan tilstanden er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.