#1 Skrevet Mai 25, 2009 Hei, har en Audi A3, med en ganske irriterende subbing, går fint og kjøre og lignende men hvis man er flere en 2 i bilen, så tar den i bak for rett og slett ingenting, er 235/35/19 ET45, bilen er orginal senket, og lurte på om jeg skal montere senkefjærene jeg har liggende rett og slett for og gjøre det stivere, er 40/40 jeg har liggende, men blir det stivt "nok" med bare fjærer tror dere? eventuellt noen andre gode forslag til hva jeg kan gjøre for og bli kvitt dette:o? Forresten, bilen er orginal senket 30mm, hvis jeg da senker 40mm er differansen på bare 10mm, da trenger jeg vell ikke ny 4hjuls kontroll? Takk på forhånd, o store guruer:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2009 subber det med dette ? hmm mulig du har litt for breie dekk eller noe ? jeg har 225/30-20" ET43 på min 06 a3 og den er senket ca 80mm, der subber jeg såvidt med folk baki.. se hvor på dekket du har subba så ser du hvor problemet er:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2009 Hva slags understell har du Kenneth? Må være passe stivt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2009 Hva slags understell har du Kenneth? Må være passe stivt? Jeg har TA-Technix, faktisk ikke noe stivere enn orginalt S-line:) jeg har aldri hatt noe problem med subbing før senk heller. kan slenge med ett bilde så ser du hvor lav den er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2009 Tok noen bilder av merkene på dekket, og hva jeg tror er synderen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2009 innfestinga til bakfanger ja? der jeg subber også jeg bytta ut skruene mine med noen som har flatere hodet, det hjalp mye hos meg. men med folk baki subber den litt fordet da.men rart du subber med orginalt S-line understell da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2009 gå ned til 215/225 35 19... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2009 innfestinga til bakfanger ja? der jeg subber også jeg bytta ut skruene mine med noen som har flatere hodet, det hjalp mye hos meg. men med folk baki subber den litt fordet da.men rart du subber med orginalt S-line understell da.. Det kan jeg jo prøve og gjøre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 26, 2009 gå ned til 215/225 35 19... Får jeg ikke dekkstrekk da? Litt kjipt og kjøpe nye dekk når de jeg har er gådd under 70mil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 26, 2009 du vil få mere strekk da ja, men blir ikke mye, og ja er kjipt bytte dekk så det måtte litt siste utvei:( min måte å unngå subbing på min er: ingen baki:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 26, 2009 du vil få mere strekk da ja, men blir ikke mye, og ja er kjipt bytte dekk så det måtte litt siste utvei:( min måte å unngå subbing på min er: ingen baki:) hehe Bra, for syns like mye om dekkstrekk på nye biler som panser bh på nye biler:P hehe.. ja men er vell ikke annen utvei, ja må vell holde meg med 2stk framm til jeg får byttet da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2009 Har selv en A3 '05 mod S-Line med 235/35 på 19" felg med ET45, og her subber det ikke :-) Står forsåvidt kw inox v2 coilovere så den er veldig stiv. Må ofre mye av comforten for look'en vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 10, 2009 da er lønninga på konto, så nå skal nye dekk kjøpes:) Burde vell holde og gå ned til 215/35/19? vurderer nankang, men hører noen som sier at disse blir enda smalere en andre dekk i samme dimm? vill ikke få for mye dekkstrekk skjønner dere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 10, 2009 har selv nankang ns2 på 8*20" felg, litt kosestrekk, men ikke mye.. nankang dekkene er nok smalere ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 11, 2009 okei, da blir det nankang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 11, 2009 Jeg hadde 235/35/19 ET45 på min (ikke Sportback) med originalt sportsunderstell, og tror aldri det subba noen gang. Har nå FK Highsport gewinde med enda mer senk, så nå tar det litt mer i, spesielt med flere enn 2 i bilen. Kjørestilen må selvsagt også tilpasses. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 11, 2009 hmm, høres rart ut at det kunn er jeg som har subbing, kan det ha noe med at jeg har nyeste faceliften kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...