#1 Skrevet Mai 25, 2009 Hej! Har en A4 som jeg bruker til daglig. Er en 1,9tdi quattro avant. Begynner å bli litt småsliten her og der så må enten selge bilen eller koste på den en del. Vurderer da å hente en komplett S4 i tyskland og sette over hver eneste lille skrue. Er dette noe problem å få godkjent? Bilen min er import så den har vært i norge eksakt 10år til neste sommer, så ingen effektavgift. Ramma/karossen er vel den samma? Håper noen "kyndige" kan svare på dette mtp godkjenning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2009 Snakka med typegodkjenningsduden på møller. Han kunne ikke hjelpe og vag hadde ikke noen papirer for dette... Doh! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2009 Tysklands godkjenning da? TUV? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2009 Bygger ikke Christian Bigton en A4 om til S4 ? Mulig jeg husker feil her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2009 Jo han gjør det, men aner ikkje om det er banebil eller skilt bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2009 En på audisentrum har gjort det, fikk det godkjent med bur til og med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2009 Christian bygger en som skal ha skilter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...