#1 Skrevet Mai 25, 2009 Vet det er en del som skal til BugRun om et par uker nå, og lurer i den anledning på når folket har tenkt å reise, og om det evt er noe felles kjøring nedover??? er planen å reise torsdag ettermiddag??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2009 Ser at en del reiser torsdag. Men normalt reiser de fleste fredag. Da har vi pleid å møtes på Shell tvers overfor Momarkedet kl. 10. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2009 Vet det er en del som skal til BugRun om et par uker nå Bug Run er neste uke! Er bra du blir med nedover Jonas:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2009 Ser at en del reiser torsdag. Men normalt reiser de fleste fredag. Da har vi pleid å møtes på Shell tvers overfor Momarkedet kl. 10. Såpass tidlig Har overnatting med barnehagen fra torsdag til fredag så håper jeg rekker dette. Jeg får heller sove ut på treffet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2009 jeg stiller på momarken fredag morgen som vanlig.. blir en lang nok bugrun weekend det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2009 Såpass tidlig Har overnatting med barnehagen fra torsdag til fredag så håper jeg rekker dette. Jeg får heller sove ut på treffet.... Dette er det jeg mener å huske at vi har pleid å gjøre. Men for alt jeg veit har vi pleid å møtes kl. 11, bare det at jeg har reist hjemmefra i 10-tida. I løpet av noen minutter er nok et klarere hue på plass og korrigerer/oppdaterer meg;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2009 har det ikke vært oppmøte kl 9 på momarken da? og så kjøring derfra ca kl 10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2009 okei. er det pleid å være noe felles kjøring fra romerike da eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 26, 2009 ja på bensinstasjonen på mortensrud (den etter ryen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...