Anbefalte innlegg

Bare rullet over dette bildet... Ser klart at bilene ligner mer og mer på en flycockpit:

 

dashring16.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me like it to....jo mer lys jo bedre look :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det S utgavene som ekstra mye lys eller er det bare jeg som ikke har lagt merke til det i andre biler?

 

Er iallefall dritlekkert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut. Jeg fikk VELDIG sans for den dingsen du hadde som gjorde at du kunne få opp den teksten du ville i displayet på kjørekomputeren din, Bjørn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"romskip" kan du lage i alle nyere biler, med litt kreativitet, deler fra diverse biler som passer overens samt spiller og ekstra målere

 

sånn var Golf IV'n min innvendig:

 

8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilligt : ja :

Er det ikke snak om at det er like mye kabler og ledninger i dagens S8 som det var i et fly på 1950 tallet : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett ja....

 

Jeg stoppet og snakket med en nabo i går kveld da jeg kom kjørende. Han stod og : eek : en stund og sa tilslutt at det så ut som en flycockpit.. Han DIGGET det og kjører MB til vanlig med gammeldagse tamme grønne lys(99 C180)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste som trenge lys er turtelleren!!!!!!! :D Og speedoen, av og til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan bli FOR mye lys også, liker ikke den øverste... men trond sin bil har perfekt cockpit : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av min innvendig

sortefaeb.JPG

 

 

 

 

:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilligt : ja :

Er det ikke snak om at det er like mye kabler og ledninger i dagens S8 som det var i et fly på 1950 tallet : klø :

 

En A8 har mer hiddenkraft enn en av Apollo romfergene, husker ikke helt hvilken. Leste det i et eller annet bilblad. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilligt : ja :

Er det ikke snak om at det er like mye kabler og ledninger i dagens S8 som det var i et fly på 1950 tallet : klø :

 

Tvile eg ikke på et sekund engang, men det ska ikke så mye til!

 

Til sammenligning: Me holder på å installere CVFDR (Cockpit Voice and Flight Data Recorder) i noen svenske helikoptere på jobben nå (som resultat av det helikopteret som styrtet i sjøen i sverige hvis noen fikk det med seg), og til nå har me merka og lagt inn over 3km ledning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saab hadde (har?) en knapp som kutter alt lyset bortsett fra speedometeret, tror Audi 90 (T81)/Coupe(T85)/quattro også hadde dette i forbindelse med digitale instrumenter. Nydelig for nattkjøring!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er ikke cockpit...

 

HER er en cockpit: Nesten glad jeg bare har èn navigasjon-skjerm jeg..

 

 

PS: SAAB har fortsatt nattfunksjon på instrumentene. (Har en kompis med en ny 9-3 cab og der finnes det hvertfall..)

272199 copy.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første bildet er nok tatt med rimelig lang lukkertid så lyset blir forsterket en god del. Er jo ikke like "prangende" i real life. Syns det er skikkelig stilig med masse lys, men en nattfunksjon hadde nok ikke vært dumt..

 

 

At A8 har mer hiddenkraft enn den første Apollo raketten er nok ikke så rart, det har jo Rema 1000 kalkulatoren min også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg er det jo mere ledninger i setet på en Audi A8 enn det var i en hel Golf I.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saab hadde (har?) en knapp som kutter alt lyset bortsett fra speedometeret, tror Audi 90 (T81)/Coupe(T85)/quattro også hadde dette i forbindelse med digitale instrumenter. Nydelig for nattkjøring!

 

Deilig på seine nattetimar.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålenge lysene matcher, syns jeg det bare er kult. Dessuten er rødt og blått spennende, mens grønt er bare kjipt. Samma lyset som japs hadde på 80-tallet liksom.

 

I bobla tror jeg jammen jeg har lys også. Skal se om jeg får tatt bilde. :D

 

Nightvision-saken til Saab er gull. Har fått testet den i praksis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.