BugRun 2009 - felles kjøring fra Drammen/Oslo/Follo ?

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer'n reiser avgårde til BugRun torsdag 4 juni på morgenen.

Er det noen andre som planlegger å reise torsdag morgen som vi kan henge oss på? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møter dere gladelig i karlstad område i hvertfall. Så blir det litt mere samlet mot mantorp. Men da må vi avtale litt tider ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, Nils & co!

Ifølge googlemaps er det 240 km fra Drammen til Karlstad via Oslofjordtunnelen/Årjäng, estimert kjøretid 3t 35 min.

Alternativ rute er over Bjørkelangen via Charlottenberg, 266 km, estimert kjøretid 4t.

Når skal vi møtes i Karlstad, urmaker Mohn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ca da ja fru sjøjomfruservitør Gry :P Vet faktisk ikke helt på tidskjema hva som passer. regner med at dere skal stoppe over grensa for å handle litt "proviant" på nærmeste bolag selv. Så vi får vel holde oss litt i kontakt pr tlf tenker jeg. hvis vi har ca samme avreise tid fra hver vår kant så burde vi treffe karlstad ca likt også. med tanke på at det er like lang vei ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken vei er best å kjøre da?

Ingen andre som reiser torsdag heller? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnet tidligere eiers treghet/rot med dokumenter, så utgår BugRun for vår del. Er ikke i veldig lystig humør nå, for å si det sånn...

Edit: Blir muligens Våler isteden da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine røde klistrelapper å få hos Vrangtilsynet, Nils! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine røde klistrelapper å få hos Vrangtilsynet, Nils! ;)

x2

:bs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går dårlig sammen med passasjerer og bagasje...

Prøvekjennemerker tillates bare brukt på kjøretøy som ikke er registrert. De er videre bare lov å bruke til følgende formål:

* Flytting av kjøretøy fra et sted til et annet

* Prøving (i forbindelse med reparasjon eller annet)

* Demonstrasjon (for eks. en forhandlers demonstrasjon av en ny type)

* Kjøring i forbindelse med registrering

Prøvekjennemerke må ikke brukes til ordinær transport av personer og gods hvis ikke trafikkstasjonen har gitt tillatelse til dette og skrevet det på kjøreseddelen.

Bilen er jo faktisk registrert, så det blir vel dårlig med muligheter for dette uansett..

Edit: Funderer nå på å kjøre kjedelig 2'er...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg orke å kjøre Golf 2? Blir jo ikke noe å stille ut iallefall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg orke å kjøre Golf 2? Blir jo ikke noe å stille ut iallefall..

Utstilling er bare halve treffet og ikke derfor jeg reiser til BR.

Camp Norwegen er overlegen og av alle fester i året er dette en av de man ikke vil gå glipp av : rock :

Det er 100vis av andre FETE biler å sikle på, samt bruktmarkedet (ta med cash, du vet aldri hva som dukker opp her, spess til deg med einser) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pilse-Nils :) Nå har jo gamleeieren levert inn papirer, så hva med å stikke innom tilsynet i morgen og godsnakke litt med de, slik vi også snakket om?

Jeg håper virkelig dere blir med, uansett om det blir i einser eller tweizer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, godsnakket alt vi klarte i dag, men du vet åssen det er med disse damene som har jobbet bak den skranken i en mannsalder.... det er nok enklere å plotte inn 7 rette i lotto :D

Hmmm!!! Jeg hadde gledet meg så innstinnihelveteveldigveldig til å kjøre einser bortover!! Men det får vel bli Golf 2 da.. med stopp på en bensinmacka som selger E85...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

YES!

: rock :

Avreise fra CC Drammen kl 0800 sharp?

Så har vi tid til en pitstop på Bolaget i Årjäng før vi møter Hedmarkskolonna i Karlstad :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er sikkert greit det - tidlig opp da :P Måtte krype til korset og kjøpe sentreringsringer til de teite 13" alufelgene som nå sitter på 2'ærn, litt kjedelig om jeg skulle klippe hjulboltene på turen over! Hoho :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sentreringsringer? : klø : Det har jeg aaaaaldri hørt om :P Konbolter fikser saken ;)

Da ses vi på CC under brua i morgen! Jeg må nok bruke det jeg har av vekkerklokker for å klare å komme meg opp... : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten edit her i tilfelle det er flere som vil henge seg på: Nils og jeg møtes på Shell Kjellstad (v/E18) for avreise kl 0800 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.