#1 Skrevet Mai 26, 2009 (endret) Jeg ser det er flere her inne som har powerlex foringer på s2`n sine men vilket foring sett bruker dere Jeg bestillte powerflex foringsett til rs2 men her var det bare stabstag foringene foran art. nr. PFF3-103-26 og foringene som skule være foran passer til armene bak art. nr PFF3-103-26 Jeg tok kontakt med turbofun og de sier powerflex ikke har foringsett til s2`n Trenger hjelp hva skal jeg bestille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2009 (endret) Ingen som vet vilket foringsett jeg trenger eller må jeg bestille løse foringer ? Fra foringsettet til rs2 var det bare stabstag foring bak og kontroll amene foran som ikke passet Er det noen som vet artikkel nr. på disse foringene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2009 Hvilken S2 er det du har da? Coupe eller sedan/avant? Og har du støpte eller sveiste bærearmer foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2009 Jeg har en s2 coupe, Om bærearmene støpt eller sveiset er jeg ikke sikker på men jeg tror de er sveiset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2009 (endret) Det må du finne ut av først, så kan du ta en titt her: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/5/main.asp?wwwalias=foringer&subgid=44&gid=1 RS2 har andre foringer på det aller meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2009 (endret) Ok det skal jeg sjekke, Takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...