Anbefalte innlegg

031.jpg

032.jpg

033.jpg

034.jpg

035.jpg

036.jpg

037.jpg

Og takk til Ketil for veldig god hjelp og ett sted å bo..

Samt Bo som sporty stilte opp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo kjempebra ut dette. Fin bil. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gale gale mann. : smil :

Men som alltid, en kjempe jobb : vinke :: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jaggu bra ut. Men en så ren bil fortjener vel å bli tatt bilde av med ett objektiv som også er rent ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er jammen meg grundig :) Den nuppefjerneren, hvor får man slik? Clas Olson?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo kjempebra ut dette. Fin bil. :)

Takk for det..

Gale gale mann. : smil :

Men som alltid, en kjempe jobb : vinke :: vinke :

Takk Bjørn-Erik:)

Ser jaggu bra ut. Men en så ren bil fortjener vel å bli tatt bilde av med ett objektiv som også er rent ;)

Har ikke tid til alt da, og jeg klarer ikke å se at objektivet ikke er rent:) Men jeg ser litt dårlig også:)

Dere er jammen meg grundig :) Den nuppefjerneren, hvor får man slik? Clas Olson?

Mulig CO, men jeg kjøpte den på Elkjøp-..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar av meg hatten Bernhard! Legger du på voksen med kun fingrene og lar den deretter stå natta over før du går over den med quick finish? Har gjort "tabben" og kjøpt meg sort bil nå og har lyst til å få frem dybden og glansen den fortjener og da er slike tråder virkelig til inspirasjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk KR, litt avhengig av åssen voks det er egentlig, er voksen "hard" så bruker jeg hendene(vask de godt først:-) ) da varmen i hendene dine gjør voksen litt mer samarbeidsvillig.. Bløt eller myk voks bruker jeg påføringspad.. Voksen buffer jeg av etter 10-20minutter for så la det stå og herde over natten. Fordel om du har garasje da fuktig lufttemp, regn osv dreper noe curingen.. Dagen etter går jeg over med Quick Finish for å fjerne resterende voks som kan ligge både her og der, samt som en enkel "vask" av bilen..

Hva slags bil har du kjøpt og åssen voks har du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vått&grått flott...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk KR, litt avhengig av åssen voks det er egentlig, er voksen "hard" så bruker jeg hendene(vask de godt først:-) ) da varmen i hendene dine gjør voksen litt mer samarbeidsvillig.. Bløt eller myk voks bruker jeg påføringspad.. Voksen buffer jeg av etter 10-20minutter for så la det stå og herde over natten. Fordel om du har garasje da fuktig lufttemp, regn osv dreper noe curingen.. Dagen etter går jeg over med Quick Finish for å fjerne resterende voks som kan ligge både her og der, samt som en enkel "vask" av bilen..

Hva slags bil har du kjøpt og åssen voks har du?

Takk for gode tips! Ble dessverre ikke VAG denne gangen heller, men ble en XC90. Har ikke kjøpt voks til den enda, men tenkte jeg skulle få bestilt Swisswax Master collection med enten Onyx eller Saphir voks, vet ikke helt hvem jeg skal/bør ta.. Har garasje, men den er ikke isolert, men en varmevifte gjør kanskje susen. Er ikke spesielt mye vaskeriper etc men litt å ta i er det jo. Når den er svart i tillegg innbiller jeg meg at det er litt ekstra jobb med dybden i den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

You missed a spot....: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode tips! Ble dessverre ikke VAG denne gangen heller, men ble en XC90. Har ikke kjøpt voks til den enda, men tenkte jeg skulle få bestilt Swisswax Master collection med enten Onyx eller Saphir voks, vet ikke helt hvem jeg skal/bør ta.. Har garasje, men den er ikke isolert, men en varmevifte gjør kanskje susen. Er ikke spesielt mye vaskeriper etc men litt å ta i er det jo. Når den er svart i tillegg innbiller jeg meg at det er litt ekstra jobb med dybden i den?

Kjøp Shield, da har du en voks som er kanon på vinteren også...

Varmevifte kan sikkert gjøre susen, det viktigste er at det ikke er fukt..

Gjør ett godt grunnarbeid først, lakkrens, polering, så Cleaner Fluid og voks på toppen så burde du få ett flott resultat..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo helt rått! Vaske inni hjulbuer med clay og greier...: smil :: rock : . Hvilken bakvinge er det du har på bilen, skal ha meg en vinge på min og.. og den du har så fin ut. Orginal møller del?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.