#1 Skrevet Mai 26, 2009 kompis driv med et prosjekt, quattro understell på saab 99:) han lurte på om jeg kunne sjekke ut litt for han:) 1.finne ut senteravstand på fjerbenstoppene foran og bak på typ85. (glemte å måle) 2.finne ut en grei demperløsning andre har brukt. gjerne coilovers:) 3. om det er noen større bremser som er bolt on. noen som har noen tips å komme med:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2009 noen som har noe tips:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2009 Hei Han kan få tak i coilover kit til bilen (tror det var H&R), men da må fjær beina sendes inn for ombygning og det koster... Større bremser er litt leit å få bolt on, da er urquattro nav veien og gå om jeg ikke husker feil, det ligger noen bra tråder ute om dette om de finnes lenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2009 noen som har noen flere tips:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2009 ta understell fra en s2 91-92 mod der er det mye grome understell og få takk i. det er bolt on same som type 85. kom på våler til lørdag så kan derre måle på bilen min type 85 med s2 understell;) lars erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2009 takk for det lars erik,men han har alt ribba en 80q:O 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...