#1 Skrevet Mai 26, 2009 (endret) Ingen virkning på A/C i nevnte bil. Har etterfylt gass uten bedre resultat. A/C slår ikke inn når knapp på dashbordet trykkes inn, men ved varm motor så starter kjølevifta ved radiatoren når knappen settes på,(ser ikke sammenhengen de imellom men skal vel være slik da) Vagcom har ingenting å vise på dette A/C-problemet, for gammel bil. Har sjekket sikring no 19. Det er her A/C får strøm fra. Er det noen som har et tips eller fem (ja, jeg har lest meg gjennom de aller fleste innleggene som gjelder A/C og klima her inne, men like mange ideer som innlegg...) Har ikke hørt noen ulyder fra kompressoren ifm dette, men vet jo ikke tilstanden angående kompressoren nede ved generatoren. Tror det er 2 pressostater i systemet, høy og lav som slår A/C av om ikke trykket er riktig, men mangler tegning for å finne ut av det! Er det noen som har tegninger over dette, dvs sikring no 19 og det som denne forer, dvs A/C og kjølevifte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2009 For ordens skyld kan jeg si at bilen er veldig varm å kjøre uten A/C............ Håper noen gir et hint nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2009 Du har sjekka at reima som driver ac forsatt er hel Så er det alternativet ute av verden også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2009 Hvis vifta slår seg på når du trykkeri nn knappen, så skal den samme brytern som skrur på vifta skru på kompressoren.. Sitter en liten bryter på Tørkefilteret. Sjekk om den er like hel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2009 OK, en tegning eller bilde hvor denne sitter hadde vært verdt mer enn 1000 ord! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2009 Fant løsningen: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=158799 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...