har varsel for bremsesystem i min S4

Anbefalte innlegg

Har etter jeg byttet til S6 instrumentpanel fått den røde bremsesystemvarslingen i mitt autocheck panel.. Har prøvd og koble sammen ledningene til både servooljelokket og bremseveskebeholderen uten hell.. Noen som veit hva annet som kan gjøre dette? kom somsagt med EN gang jeg byttet til S6 panel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som veit hva som kan lage denne alarmen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trykkakkumulatoren som er på vei til å ryke??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være feil i panelet da?

Hender ofte at kontaktene irrer, så prøv og ha på noe elektronikk rens som fordamper 100% på kontaktene altså..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøv å nappe av ledingene på trykk bryteren på bremse pumpa di....( sitter skrått inn på pumpa mot torpedo veg)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd det også uten hell... virker som om s4/s6 ikke er helt like i panelene da jeg kun trenger å skru på tenninga og ta en light check, så kommer den røde feilvarslingen før jeg i det heletatt får startet motoren.. hvor sitter bomba? og er det noen sensor på den som evt kan kobles av??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.