#1 Skrevet Mai 26, 2009 Har etter jeg byttet til S6 instrumentpanel fått den røde bremsesystemvarslingen i mitt autocheck panel.. Har prøvd og koble sammen ledningene til både servooljelokket og bremseveskebeholderen uten hell.. Noen som veit hva annet som kan gjøre dette? kom somsagt med EN gang jeg byttet til S6 panel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2009 ingen som veit hva som kan lage denne alarmen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2009 trykkakkumulatoren som er på vei til å ryke?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2009 Kan jo være feil i panelet da? Hender ofte at kontaktene irrer, så prøv og ha på noe elektronikk rens som fordamper 100% på kontaktene altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2009 prøv å nappe av ledingene på trykk bryteren på bremse pumpa di....( sitter skrått inn på pumpa mot torpedo veg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2009 har prøvd det også uten hell... virker som om s4/s6 ikke er helt like i panelene da jeg kun trenger å skru på tenninga og ta en light check, så kommer den røde feilvarslingen før jeg i det heletatt får startet motoren.. hvor sitter bomba? og er det noen sensor på den som evt kan kobles av?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...