#1 Skrevet Mai 26, 2009 (endret) noen bilder fra turen vår til Wörthersee! flere bilder kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2009 Hva med å legge de under hverandre istedet? så slipper man å scrolle som en helt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2009 ble det bedre nå? dem er nedover på min i hvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2009 Ble bra nå ja Bra bilder også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2009 flere bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2009 flere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2009 åsså noen bilder fra rieger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2009 Fy flate så rått dette må ha vært Bård! Ser helt sinnsykt kult ut,. Må bli med neste år:) Golfen kjente seg vel igjen hos Rieger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 26, 2009 er det toni selv som står der i snekker buksa?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 26, 2009 mye fete bilder Bård, men regner med du har flere kom med de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 26, 2009 Å flate for en frekk front på den hulken poloen! Mye kult! Bring'em on! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2009 er det toni selv som står der i snekker buksa?? hehe det er toni ja hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 27, 2009 Å flate for en frekk front på den hulken poloen! Mye kult! Bring'em on! Det er faktisk en original Polo Cup front som kan kjøpes hos din lokale VW forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 27, 2009 [understatement]Ikke alt på Wörthersee som ser like bra ut nei... [/understatement] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 27, 2009 Ventet på når første komentar skulle komme på att det ble lagt ut bilder av noe som IKKE bare var org og senket;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 27, 2009 [understatement]Ikke alt på Wörthersee som ser like bra ut nei... [/understatement] ikke alt så bra ut nei, men det meste hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 27, 2009 Ventet på når første komentar skulle komme på att det ble lagt ut bilder av noe som IKKE bare var org og senket;) som den første hvite, ÅÅ FYSJAMEG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 27, 2009 den hvite øverste er det mest sinnsykte bil bygget jeg tror jeg noen gang har sett! det eneste han kunne tatt med seg hjem i peisen å brent opp er fronten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 27, 2009 flere bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 27, 2009 flere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 27, 2009 den hvite øverste er det mest sinnsykte bil bygget jeg tror jeg noen gang har sett! det eneste han kunne tatt med seg hjem i peisen å brent opp er fronten! Sammen med Lambo-dørene....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 27, 2009 syns det er kult jeg da men men;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 27, 2009 syns det er kult jeg da men men;)Det er en grunn til at det heter Lambo-dører.....samme grunn som det heter Lexus-lykter. Har ikke noe å gjøre på andre biler i det hele tatt,men såklart liker du "tivoli-biler" så værsågod for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 27, 2009 Flott tråd herr. Boardi Flere bilder av Golf MKV ? så jeg kan få litt mer inspirasjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 27, 2009 hehe det er toni ja hehe kjente han nesten ikke igjen med det lave håret.. husker første gangen jeg møtte han under essen messa for 4-5 år siden eller noe.. haha.. type ass:p samma sveisen siden midten av 70 tallet:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...