Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilke felger dette er, og eventuelt hvor jeg kan finne de? Akkurat noe sånt jeg er på jakt etter, rette kanten og fargen. Sliter som f*** med å finne kantfelger til min bil, mtp høyt innpress osv. Dere med A3 8p kjenner sikkert til det.

 

419260.jpeg

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være Mesh II? Christer (i tråden det er linket til) skaffer disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ser ut til å stemme det. Iallefall veldig like. Men ser ut som felgene på bildet ikke er sølv senter, men gunmetal eller noe lignende. Eller er det bare bildet som lyver? Noen som ser bedre enn meg? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig de er lakkert, men er veldig like ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke helt den samme men den er i alle fall veldig lik.

87_-485762107.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ser ut til å stemme det. Iallefall veldig like. Men ser ut som felgene på bildet ikke er sølv senter, men gunmetal eller noe lignende. Eller er det bare bildet som lyver? Noen som ser bedre enn meg? :P

 

Mesh II finnes både med sølv senter og i en mørkere variant. Husker ikke hva fargen heter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres lovende ut :)

Er ikke interessert i helt svart senter, men om den finnes i mørkere enn sølv, så MÅ jeg bare finne ut av det. Får snakke med Christer om han får tak i den fargen også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei :)

Ang bilde av den øverste felgen her, er det en standard Mesh II felg tror jeg, bare lyset som gjør at den ser litt mørk ut.

Men fins en Gunmetall versjon også ja, men dårlig med lagervare hos leverandøren akkurat nå.

Legger inn vedlegg i den tråden, så du ser fargen, får ikke til å legge vedlegg på PM.

087.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.