#1 Skrevet Mai 26, 2009 Noen som vet hvilke felger dette er, og eventuelt hvor jeg kan finne de? Akkurat noe sånt jeg er på jakt etter, rette kanten og fargen. Sliter som f*** med å finne kantfelger til min bil, mtp høyt innpress osv. Dere med A3 8p kjenner sikkert til det. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2009 Kan det være Mesh II? Christer (i tråden det er linket til) skaffer disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2009 Ja, ser ut til å stemme det. Iallefall veldig like. Men ser ut som felgene på bildet ikke er sølv senter, men gunmetal eller noe lignende. Eller er det bare bildet som lyver? Noen som ser bedre enn meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2009 Mulig de er lakkert, men er veldig like ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2009 Det er ikke helt den samme men den er i alle fall veldig lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2009 Ja, ser ut til å stemme det. Iallefall veldig like. Men ser ut som felgene på bildet ikke er sølv senter, men gunmetal eller noe lignende. Eller er det bare bildet som lyver? Noen som ser bedre enn meg? Mesh II finnes både med sølv senter og i en mørkere variant. Husker ikke hva fargen heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2009 Det høres lovende ut Er ikke interessert i helt svart senter, men om den finnes i mørkere enn sølv, så MÅ jeg bare finne ut av det. Får snakke med Christer om han får tak i den fargen også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2009 Hei Ang bilde av den øverste felgen her, er det en standard Mesh II felg tror jeg, bare lyset som gjør at den ser litt mørk ut. Men fins en Gunmetall versjon også ja, men dårlig med lagervare hos leverandøren akkurat nå. Legger inn vedlegg i den tråden, så du ser fargen, får ikke til å legge vedlegg på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...