#1 Skrevet Mai 26, 2009 Skiftet coiler(hele rekke som stod i dekselet) og bilen starter ikke. Skiftet tilbake til det gamle og starter fortsatt ikke??????+ Hallo, hva kan det være? Det må jo være noen som har opplevd dette! har sjekket alle sikringer og sjekket at alle kontakter står i. HJeeeelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2009 Normalt skal ikke det la seg gjøre... Er du HELT sikkert at alt er på plass? På riktig sted. Dersom det virkelig er slik at du har satt alle kabler riktig, kan det se ut som om POS'ene er gåene. Men jeg trur det er lite sannsynlig i ditt tilfelle. Dersom bilen gikk, før du byttet coilrekke, men ikke etterpå, MÅ det i mine øyne være noe tull med kablene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2009 Normalt skal ikke det la seg gjøre... Er du HELT sikkert at alt er på plass? På riktig sted. Dersom det virkelig er slik at du har satt alle kabler riktig, kan det se ut som om POS'ene er gåene. Men jeg trur det er lite sannsynlig i ditt tilfelle. Dersom bilen gikk, før du byttet coilrekke, men ikke etterpå, MÅ det i mine øyne være noe tull med kablene. har sjekket de en etter en. Er det mulig å sette noen feil? Den med 3 pinner på den med 3 ledninger osv. Ja, har prøvd med nye pos også. Skjønner ingen timg? Når jeg tjinner så kommer det svake poff lyder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2009 Går fint å koble feil... En POS gir tenningssignal til sylinder 1, 2 og 3. Den andre til 4 og 5. Kobler du feil der, blir det totalt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2009 Går fint å koble feil... En POS gir tenningssignal til sylinder 1, 2 og 3. Den andre til 4 og 5. Kobler du feil der, blir det totalt feil. Som skrevet: de som har 3 pinner skal være med 3 og de med 2 skal ha 2? hvis ikke er det hvertfall feil eller er det jeg som bare syns at det er logisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2009 Greit, jeg går i garasjen og prøver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2009 Den 4-polede pluggen med 4 ledninger i, skal stå på samme POS som du kobler den 3-polede med 3 ledninger i. Den 4-polede pluggen med 3 ledninger i, skal stå på samme POS som du kobler den 3-polede med 2 ledninger i. Dette forutsetter at POS'ene er i orden. Er det en defekt kanal på en POS, er det viktig at den med en defekt kanal, er koblet på de pluggene med minst ledninger i. OG at defekt kanal er på den tomme plassen. ELLER at POS'en er moddet, slik at defekt kanal er koblet ut til fordel for den som var i reserve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2009 Men kor i satan, den startet med EN gang. Det er ikke logisk, men jeg bøyer meg i støvet. Takk for gode tips til en frusttrert idiot sent på kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2009 Koblet feil ja? vært borti det samme selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...