#1 Skrevet Mai 27, 2009 Hei Jeg skal lakkere min Audi S4 C4 snart og lurer litt på åssen farge jeg skal velge. Det skal være to farger på bilen, da den profilen på pansere og tak en farge som jeg hadde tenkt skulle være hvit og nederst på bilen sort. Bilen er sort fra føra. Noen som har andre forslag som kan se bra ut sammen med sort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2009 Hei Jeg skal lakkere min Audi S4 C4 snart og lurer litt på åssen farge jeg skal velge. Det skal være to farger på bilen, da den profilen på pansere og tak en farge som jeg hadde tenkt skulle være hvit og nederst på bilen sort. Bilen er sort fra føra. Noen som har andre forslag som kan se bra ut sammen med sort. ..eeeeeeeehh ja.... sort for eksempel... (...er litt konservativ skjønner du...) :) Lykke til Mvh TurboCarl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2009 åssen tror dere sort og pærleblå passer sammen.. mørk blå farge med perlemor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2009 sort å grå kan gå (rimer gjør det og) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2009 Lakk hele bilen i en farge og legg heller folie for å få tofarget. Da har man muligheten til å "angre" seg. I tillegg er neppe en tofarget slik bil særlig lettsolgt når den dagen kommer vs. en som har en pen farge over hele bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2009 Hvordan vil det bli med kanten på folien da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2009 akkuratt det. med folie får man en kant på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2009 Når noen som er proffe gjør dette synes det knapt nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...