#1 Skrevet Mai 27, 2009 (endret) Troms: Truls Olsen, tlf: 90594737, epost: olsen.truls(a)gmail.com Finnmark: Magnus H. Pettersen, tlf: 91602528, epost: magnus-hyld.pettersen(a)vwaudi-club.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2009 Skiltplater og klistremerker kan hentes på Autowell bilpleie & tuning i de neste 2 ukene! Truls er på ferie:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2009 Er det mulig å få dem tilsendt i posten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2009 Er det mulig å få dem tilsendt i posten? Magnus bruker å sende, prøv å ring han... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2009 Magnus bruker å sende, prøv å ring han... Truls Sendte meg plater og klistremerker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2009 er det enda mulig å få plater å klistremerker på autowell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2009 Jepp! Bare å komme innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2009 sweet, kommer innom når jeg har fri neste uke, (onsdag/torsdag) vist den nye bunnpannen min er på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2009 Har det kommet nye skiltplater til ny typen skilt? Skulle hatt to slike og noen klistermerker, nettopp hentet meg ny bil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2009 Har det kommet nye skiltplater til ny typen skilt? Skulle hatt to slike og noen klistermerker, nettopp hentet meg ny bil;) Det har vi ikke fått enda, De skal være på vei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 14, 2009 Er det kommet nye skiltplater? skulle gjerne hatt to slike... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 14, 2009 Ikke som jeg kjenner til. Lurer faktisk litt sjøl på hvor det blir av de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 14, 2009 skal hente meg nye skilt på mandag, så hadde vært fint å hatt nye VACN skilplater å monter på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 2, 2010 Da er endelig de nye skilt platene ankommet. De er å få kjøpt på Autowell. Spørsmål angående dette kan sendes til meg på: 95733416.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 17, 2011 Hei, kor og med kem skal eg hendvende meg til for å få tak i klistermerker i Tromsø no til dags? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 19, 2011 Audun Stokkan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 26, 2011 noen som kan sende skiltrammer og klistermerker til harstad? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 27, 2011 noen som kan sende skiltrammer og klistermerker til harstad? Ta kontakt med audun stokkan! Se post oppfor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 27, 2011 Stian, send melding til meg på nr. 99044034, så kan du hente hos meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 29, 2011 Jeg vet ikke hva dere andre må betale i frakt - men når jeg må sende skiltplater, så koster det 195,- i BARE FRAKT + innpakningen. Syns det er håpløst dyrt, til en pakkeverdi på 100,- (2 stk. skiltplater)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 8, 2011 (endret) Fortsatt Magnus som styrer dette i Finnmark..? Ny bil med nye skilt krever nye plater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 1, 2011 Hei..! Hvem skal jeg henvende meg til for å få tak i noen skiltplater=)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 2, 2011 Fortsatt Magnus som styrer dette i Finnmark..?Ny bil med nye skilt krever nye plater Jupp. Btw, fått tak i plater? Hei..! Hvem skal jeg henvende meg til for å få tak i noen skiltplater=)? Ligger på lager her i Tromsø. Du kan komme innom, evt så kan vi sende (koster en del da). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 7, 2011 Hvor i tromsø kan man stikke innom å hente dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 7, 2011 Hvor i tromsø kan man stikke innom å hente dette? De sitter audun stokkan/ Tom Bakkland på! Ring de på 95733416/97777532 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...