#26 Skrevet Januar 19, 2012 Skulle gjerne hatt meg skiltplater og klistremerker, hvem er det som har dette? eventuelt kor kan jeg hente de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 22, 2012 Skulle hatt skiltplater og noen klistremerker, er det fremdeles Tom som styrer med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 23, 2012 De sitter audun stokkan/ Tom Bakkland på! Ring de på 95733416/97777532 Evt ring mæ på 905 94 737, hvis ikke Audun eller Tom svare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 6, 2012 Hvem er det som styrer med dette i Finnmark nå? Eller må jeg henvende meg til en annen plass i landet (igjen)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 6, 2012 Magnus Hyld(?) Pettersen i Alta hadde begge deler sist jeg var der..kan sende deg nr hans på pm om det er interessant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 6, 2012 Ja det hadde vært flott om du kunne sendt nr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 13, 2012 Magnus Hyld(?) Pettersen i Alta hadde begge deler sist jeg var der..kan sende deg nr hans på pm om det er interessant? Kunne du sendt til mg å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 10, 2012 Hvem i tromsø sitter på skilter og klistremerker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 15, 2012 audun stokkan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 7, 2013 er det nån i harstadområde som selger klistremerker/skiltplater eller må man bestille fra nån i tromsø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 8, 2013 Du må nok bestille fra Tromsø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 11, 2013 er det noen person man kan maile før å bestille? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 11, 2013 er det noen person man kan maile før å bestille? Audun Stokkan 95733416 audun_carlos@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 11, 2013 takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 5, 2013 Hvem kan jeg møte for å få skiltplater og klistremerker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 6, 2013 Hvem kan jeg møte for å få skiltplater og klistremerker? Mæ. Pling på 905 94 737, så fikse vi merker og plater. Edit: Du skal kanskje på klubbkvelden våres i morgen på K1..? EDIT 2: Har btw fått inn nye forsyninger med merker og plater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 7, 2013 Mæ. Pling på 905 94 737, så fikse vi merker og plater. Edit: Du skal kanskje på klubbkvelden våres i morgen på K1..? EDIT 2: Har btw fått inn nye forsyninger med merker og plater. Må se om jeg rekker, holder på med garasjebygging ringer på til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 7, 2013 Jobber på Asko Nord, i Ramfjord. Hvis du er kjørende forbi, mellom 8-16, så pling på. Kan møtes på parkeringa også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 7, 2013 Aah, tar det i morgen? Kjører fra laksvatn ca 15.00 mot tromsø da :-) 4 merker og 4 plater så har jeg til begge bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 7, 2013 Bare å plinge på det. Har med meg hele eska med skiltplater og merker. Vi tar 50,- pr plate og 20,- pr merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 9, 2013 Hvem skal jeg snakka med angående Stickers osv. bor i Harstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 9, 2013 Hvem skal jeg snakka med angående Stickers osv. bor i Harstad Her! ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet November 10, 2013 Skal til Tromsø helga som kommer nå, så kan ta med nedover skiltplate. Så slippes di å sendes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet November 11, 2013 Heisann, jeg vil gjerne ha Plater og merker ? hvem må jeg kontakte osv ? =) kan de sendes ? vil ha et sett med plate ( 100kr ) og 3 klistremerker 20 x 3 = 60 kr tusen takk =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet November 11, 2013 Heisann, jeg vil gjerne ha Plater og merker ? hvem må jeg kontakte osv ? =) kan de sendes ? vil ha et sett med plate ( 100kr ) og 3 klistremerker 20 x 3 = 60 kr tusen takk =) Du har fått svar på posten din lengere opp! Ta kontakt med Jan Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...