#1 Skrevet Mai 27, 2009 (endret) Trondheim: Marius L. Aspaas, tlf: 91794801, epost: marius.lyngvar.aspaas(a)ntebb.no Nord-Trøndelag: Jan G Krogh, tlf: xxxxxxxx, epost: jan1972 (a) hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2009 Hei Marius. Hvor finner jeg han Krogh? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2009 Hei Marius.Hvor finner jeg han Krogh? Tenker du på adressen, eller mail? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2009 mail? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2009 Den står i første post. Evnt kan jeg sende den på PM til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2009 Hei igjen. Nå har jeg prøvd å få kontakt med Krogh,men ingen svar..... Skulle ha bestilt skiltplater til 2 stk biler. Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2009 (endret) Hmmm. Det må vi få ordnet likevell tenker jeg Hvor du er fra? Skal ikke i nærheten av Stjørdal noe i fremtiden? Edit: Kom på at jeg har adressen din på PM. Kan ta det derfra, så skal jeg se om jeg ikke får sendt deg noen plater i morgen jeg Send meg gjerne en mld på 91794801 om hvilke plater du skal ha osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2009 Har du plater til nyeste typen skilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 29, 2009 Har du plater til nyeste typen skilt? Om du tenker på plastskiltene så har jeg noen liggende ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 30, 2009 Hei igjen.Nå har jeg prøvd å få kontakt med Krogh,men ingen svar..... Skulle ha bestilt skiltplater til 2 stk biler. Kim hmm, du kan ikke ha prøvd så veldig hardt å få tak i meg vil jeg påstå.... jeg har verken fått PM eller mail fra deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 30, 2009 Sender deg en sms imorgen Marius, om jeg får tid til å komme innom å hente 2 skiltplater og noen merker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 30, 2009 hmm, du kan ikke ha prøvd så veldig hardt å få tak i meg vil jeg påstå....jeg har verken fått PM eller mail fra deg. Fiksa plater til Kim jeg Jan G. Sender deg en sms imorgen Marius, om jeg får tid til å komme innom å hente 2 skiltplater og noen merker.. Den er grei. Men er ikke i Trondheim før 23 i morgen kveld jeg da. Men det tar vi på sms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 30, 2009 Fiksa plater til Kim jeg Jan G. det er jo bra:) men lurer på hvordan han har prøvd å kontakte meg.. fordi jeg har ikke fått noe fra han. PM eller Mail. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 30, 2009 det er jo bra:)men lurer på hvordan han har prøvd å kontakte meg.. fordi jeg har ikke fått noe fra han. PM eller Mail. Nei, spørs om det har blitt en feil noe sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 2, 2009 Nå har jeg fått inn plater som forhåpentligvis skal passe til plastskiltene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 4, 2010 Noen som har testet om dei nye skiltplatene passer di nye skiltene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 4, 2010 Har solgt en del av de, og ikke fått noen som har klaget enda, så er nok sikker på att de passer ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 11, 2010 hvor mye koster skiltplatene? har ventet lenge på att disse skal kome ut..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 11, 2010 (endret) koster vell 50 kr stk Edit fra moderator: (for ikke å løfte tråden legges det inn her): Det ser ut til at NT ot Trh har hver sin mer oppdaterte tråd, denne tråd stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...