Noen som har hørt om Typhoon Successor (dekkmerke)?

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier.. Er en kar som har noen greie RS4-II felger, men på dem står det noen dekk som heter Typhoon Successor. Disse har jeg aldri hørt om før.. jeg antar de er ekstremt crap, men noen som har hørt navnet før? Hvem lager disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt den typen dekk på en Audi tidligere:) Syns dem var veldig gode. Vet det har blitt solgt en del av disse dekkene her i distriktet.

 

Dei var gode på vått føre. Mønsteret holdt lenge, og det var lite sporing. Vet desverre ikke hvem som produserer dei;)

 

Tror jeg betalte under 1000 kr pr dekk, og det var i dimensjon 215/40-17

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo positivt! Har du noe mening om hjulstøy og rullemotstand? Bra grep?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde disse i 15" før, fornøyd med de jeg:) ikke så mye dekkstøy syntes jeg, bra dekk til en grei pris:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikkje noe spesiellt dekkstøy nei:) Grepet var veldig bra! Var første dekkene jeg hadde etter jeg fikk lappen, og da gikk det fort nok i svingene:p Hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. har disse dekkene på rs2'n og de er noe av de verste dekkene jeg har prøvd! enormt dekkstøy og slipper for ingenting på vått føre. men helt grei på tørt føre. så jeg anbefaler vertfall ikke disse dekkene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typhoon dekk er jo synonymt med å skli veggimellom på vått føre... steinhardt gummi på disse, varer i 100år, men dårlige festeegenskaper.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typhoon dekk er jo synonymt med å skli veggimellom på vått føre... steinhardt gummi på disse, varer i 100år, men dårlige festeegenskaper.

 

heilt enig. hadde dette på jettaen ein stund. når det var våt så fekk eg lett hjulspinn. støya ein del og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde dei før i dim 205/50 16. og OK grep men eindel meir støy enn Conteninental

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.. jeg bor i Bergen da, og våtgrep er ganske viktig >_>

Men jeg får noen RS4-II felger for drøye 3000kr med disse dekkene på.. kan vel se om de er brukenes en sesong, så får jeg heller bytte ut til neste år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt disse dekkene jeg og, greie dekk på tørr vei men dårlig på vått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner.. Altså, hvor dårlige er de? Nå kjører jeg til og fra jobb, litt småkjøring og ligger stort sett aldri over 100 på motorveiene her. Det er ikke trafikkfarlig-dårlig right?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fattern kjører på sånne dekk i 185/70x14 på sin -94 Fååård Scorpio og han er fornøyd med de han.

Syns ikke det er noe dekkstøy å snakke om i det hele tatt, men så er det jo også litt av ei skute den bilen da..:P

Har kjørt endel med den, men ikke testet de i regnvær. Syns de virker bra jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.