#1 Skrevet Desember 14, 2004 noen som kan gi me noen forslag som kan være galt med bilen min? den er tung startet når motorren er kald.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2004 Regner med at det er snakk om en NG-motor - har samme selv. Hvor lenge må du la motoren gå rundt før den tenner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2004 Etter jeg nylig selv har bedrevet litt diagnose og research ang. mitt enorme bensinforbruk har jeg følgende tips: - sjekk for falskluft (rundt innsugspakninger, isv, vakumslange til bremsekf.) - sjekk kaldsstartventil/dyse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2004 Etter jeg nylig selv har bedrevet litt diagnose og research ang. mitt enorme bensinforbruk har jeg følgende tips: - sjekk for falskluft (rundt innsugspakninger, isv, vakumslange til bremsekf.) - sjekk kaldsstartventil/dyse Hva er enormt bensinforbruk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2004 1.85 liter på mila på en 2.3 med 144hk er enormt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2004 Regner med at det er snakk om en NG-motor - har samme selv. Hvor lenge må du la motoren gå rundt før den tenner? litt usikker på tid men venter vertfall mer enn vanlig.. det er vertfall ikke normalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...