#1 Skrevet Mai 27, 2009 1 Giret mitt forsvant her om dagen, så jeg må bytte kasse på 200`n.. Er det noen trix som er greit å ta med seg fra dere som har bytta kasser før? Og er dette gjort på 1 dag? Jeg har tilgang på løftebukk og girkassejekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2009 Triks og triks... Husk å løstne alt før du river den av Hvis eksosen er i veien er det jo greit å få den unnavei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2009 Giroverføring osv er det bare å skru av? Eller må man tenke på hvordan den var justert før jeg skrur det av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2009 Skru av.. Du får en lamme deg så justerer du etterpå Byttet er gjort på en dag ja hvis kassene er identiske og er dreven med litt skruing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...