#1 Skrevet Mai 27, 2009 Hei.. Har en bekjent som har en Audi 80 cab 2,3. Når han er ute og kjører stopper den bare plutselig, og vil ikke starte igjen. Etter og ha stått en 10 minutters tid starter den igjen og alt er greit. Sånn skjer stading vekk. Noen som har vært borti lignende? hva kan dette være? Mvh Mikael Granøien: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2009 Jeg hadde akkurat samme problem med den jeg hadde. Der var det slangen mellom luft/bensinmengdefordeler og innsug. Kjøpte ny på Audi og bilen var god som gull igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2009 okei.. takker så mye =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2009 Det samme skjedde med min, der var det coilen som ikke fungerte som den skulle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2009 Kan også skje hvis bryter bak tenningslås er sliten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2009 Defekt hallgiver har også samme symptom som dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...