#1 Skrevet Mai 28, 2009 (endret) Her kommer en liten smakebit på hva vi har opplevd så langt. Siden vi enda er på tur må det meste av bilder o.l vente til vi kommer hjem. Men her er noen smakebiter jeg fant i farten: TDI Power Mr. Lønning har fått juleaften og bursdag på en gang... Traff denne stilige farkomsten på veien nedover. Vel fremme på hotellet, klar til å sette seg i veikanten med noen kalde pils. 10 min gange fra hovedtreffet. Morsom Passat på treffet Photoshoot med politiet Mye folk og over 30 grader hver dag! Nyter livet i deilig ferskvann, med hotellets godt brukte sykkelbåt. Mr. Lønning planlegge neste års treff med UR'en... Middag på hotellet før vi skal ned på treffet en kveld for litt pils og liv. Tilbake på hotellet med våre Nederlandske likesinnede naboer for husets snaps som Petter og Juvkam ble litt for glad i ut over nattetimene... "Det gjekk eg på smellen ja" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2009 Ska sei Såg skikkelig artig ut Fekk litt fart på golfen og : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2009 "Nyter livet i deilig ferskvann, med hotellets godt brukte sykkelbåt." Ser vekt fordelingå va feil tihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2009 Fekk litt fart på golfen og : rock : Speedometernåla ville bort å snuse på hvor mange hk den har lyst på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2009 Man ser jo hvor inspirasjonen er hentet fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2009 Dokke såg ut til å ha det grævla godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2009 Må bare få sei takk for ein heilt KONGE og uforglemmelige tur guttar!! Nå e det bare å pøsa på med bilder, tekst å sang...eller någe sånt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2009 Må bare få sei takk for ein heilt KONGE og uforglemmelige tur guttar!! Nå e det bare å pøsa på med bilder, tekst å sang...eller någe sånt! E dokke alt komt hjem.....Hehe Fine tur ? Fyr ut masse bilder å gjerna film og for den sakks skyld: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2009 Kongetur uten like! Har allerede sånn smått begynt å tenka på Wörthersee 2010 for det friste te gjentakelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2009 Har vært litt opptatt siden eg kom hjem eg:P Takk for ein heilt råe tur guttar! D va ein opplevelse over all forventning:) Eg e klar t Wörthersee 2010:D Finni: BILDER:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 1, 2009 Eg e sykt misunte på denne turen. Så da venter me kun på bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2009 Fotografering overlot me te profesjonelle, altså Finni Som med andre primadonnaer så levere dei når dei sjøl føle for det, så det hjelpe ikkje å masa, han vente nok på det retta kunstneriske øyeblikket.... Mnjaaa.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 2, 2009 Fotografering overlot me te profesjonelle, altså Finni Som med andre primadonnaer så levere dei når dei sjøl føle for det, så det hjelpe ikkje å masa, han vente nok på det retta kunstneriske øyeblikket.... Mnjaaa.... Den satt så ei kula altså... mnjaaaa..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 2, 2009 Noen flere bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 2, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 2, 2009 Dette må ha vært en kjempe tur, mye fine bilder Likte alpe bilde veldig godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 2, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 3, 2009 Baard og jeg satt og drakk i denna svingen i 2003, sammen med en gjeng trivelige østerrikere. Baard kunne ikke tysk, men da han ble full nok utbrøt han: - BLITZKRIEG!!! Vi ble heldigvis ikke slått ned... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 3, 2009 Synd jeg ikke kunne være med, så ut som en kjempe tur. Neste år så prøver jeg og bli med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 3, 2009 er dette et vwaudi-treff eller noe? ser ut til å ha vært konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 3, 2009 er dette et vwaudi-treff eller noe? ser ut til å ha vært konge Det er et VAG treff ja:) Var helt utrolig rått: rock : http://www.woertherseetreffen.at/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 3, 2009 er dette et vwaudi-treff eller noe? ser ut til å ha vært konge Det er DET VW-Audi treffet. Verdens største. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 3, 2009 Det er DET VW-Audi treffet Enig! Våler og Rudskogen er som en dråpe i havet sammenlignet med Wörthersee:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 3, 2009 Aaah! Så rått det hadde vært å vært med på noe slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 3, 2009 Som jeg skriver i samtlige Wörthersee-tråder jeg er innom: "Ser ut som en fin tur! " Virkelig en opplevelse dette, mye bra bilder! Må si hotellet deres så passe niiice ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...