#26 Skrevet Juni 3, 2009 møtte ikke jeg på dere der nede hehe mener jeg kjente igjen noen av fjesa der hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 3, 2009 møtte ikke jeg på dere der nede hehe mener jeg kjente igjen noen av fjesa der hehe Var så mye å få med seg der nede at det ble lite tid til å snakke med andre norbaggar desverre. Denne frekke bleike karen er altså meg : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 3, 2009 (endret) Hehe.....Det er så sjef det bilde der Petter.....Beste stilen der, me foten på hjule Græla fine hjul forresten....Passte bilen knallgodt T-sjorta står i stil med bilen (TDI og blåsvart farge) Sko`a står i stil med sjortsen (blått å oransje) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 3, 2009 Hehe.....Det er så sjef det bilde der Petter.....Beste stilen der, me foten på hjule Græla fine hjul forresten....Passte bilen knallgodt T-sjorta står i stil med bilen (TDI og blåsvart farge) Sko`a står i stil med sjortsen (blått å oransje) Nå e ikkje eg akkurat noe moteløva, men kjøresko må ein jo bruka når ein e på autobahn tur T-skjortå e forsåvidt svart, samma så bilen (Black Magic), så tror du må ta deg ein synstest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 9, 2009 Har hatt opptelling og funnet ut jeg har 3.120 bilder igjen. Noen flere som ikke har blitt lagt ut her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 9, 2009 V8 og sidepipes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 9, 2009 Treffets mest gjennomførte glis! Noen som kan si noe om hvilken motor dette er? BMW? Komplett Porsche interiør, stoler og dash. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 9, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 9, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 9, 2009 Herlige bilder, og gode minner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 9, 2009 Frister allerede sykt med Wörthersee 2010!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 9, 2009 Herlige bilder, og gode minner X2 Spørs om det blir hardt å vente to år til neste gang: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 9, 2009 er ikke bare en VR6 motor på gassere i den golf 1en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 9, 2009 er ikke bare en VR6 motor på gassere i den golf 1en? synst og det ser ut som en vr6 motor med ITB motoren er for kort til å vere noe annet iom at det er en 6er: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 13, 2009 Finni har du flere bilder av den jetta 1 på post 30? Var det noen Fox er der nede du tok bilde av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 22, 2009 (endret) Finni har du flere bilder av den jetta 1 på post 30? Var det noen Fox er der nede du tok bilde av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 22, 2009 Finni har du flere bilder av den jetta 1 på post 30? Var det noen Fox er der nede du tok bilde av? Det var noen Fox der nede, var en ganske kul gul en, men usikker på om vi fikk sknipsa noen bilder av den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 22, 2009 Det var noen Fox der nede, var en ganske kul gul en, men usikker på om vi fikk sknipsa noen bilder av den.. Hmm når det førsta var en plass der det var Fox så glemte dere det. Jaja ikke noe å gjøre med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 22, 2009 Hmm når det førsta var en plass der det var Fox så glemte dere det. Jaja ikke noe å gjøre med det. Dårr va jo ganske mye aent snax enn fox og då...hehe, men eg syns å huska at eg pekte på ann å sa "Der e pigede Ernst Arve og..." hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 22, 2009 Hmm når det førsta var en plass der det var Fox så glemte dere det. Jaja ikke noe å gjøre med det. Vis du ser litt på bildene over så håper jeg du har forståelse for at en Fox ikke stikker seg så veldig ut i fra mengden med eyecandy generellt Finni har flere tusen bilder så en vet jo aldri hva han har knipsa (Finni, jeg må få kopi snart!). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 22, 2009 Vis du ser litt på bildene over så håper jeg du har forståelse for at en Fox ikke stikker seg så veldig ut i fra mengden med eyecandy generellt Finni har flere tusen bilder så en vet jo aldri hva han har knipsa (Finni, jeg må få kopi snart!). Eg fortår jo det men det må jo være lov å håpa på at han hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 22, 2009 Eg fortår jo det men det må jo være lov å håpa på at han hadde. Neste år så e du me, så kan du dra på revejakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 23, 2009 men eg syns å huska at eg pekte på ann å sa "Der e pigede Ernst Arve og..." hehe D huske eg faktisk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juni 24, 2009 Neste år så e du me, så kan du dra på revejakt Det hadde vært kult. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juni 24, 2009 Treffets mest gjennomførte glis! Noen som kan si noe om hvilken motor dette er? BMW? Komplett Porsche interiør, stoler og dash. Big Ron sin Einser, VR6 med ITB. Vunnet masse treff i BeNeLux og UK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...