#1 Skrevet Mai 28, 2009 (endret) Som sagt når jeg bremser så kommer det klunke/dunke lyder forfra. Har en a4 b5, så er vel ikke umulig at det er dårlig forstilling ute og går. Men syntes det er litt rart at det ikke kommer sånne lyder ved dumper etc. Kan det være noe annet? Dårlige endeledd høres vel annerledes ut, så er vel ikke det heller.. Noen som har noe forslag eller tanker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2009 slakk i nedre bakre bærearmer... rimelig sikkert om det er et sånnt dunk om du tutcher bremsen fort en gang bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2009 Hmm, jeg hadde en løs kalipper en gang, det hørtes ut som tredje verdenskrig over hver eneste hump. Endeledd er mer knaking og sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2009 Er ikke så ille som tredje verdenskrig, men ved bremsing er det lyden kommer, flere ganger etter hverandre. Vanskelig å forklare, men folk som har hatt a4 før vet sikkert hva jeg snakker om.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2009 Bærearm ja...Jeg har samme greia på min... Flotte greier hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2009 ikke akkurat Må vel kjøpe meg et nytt forstillings sett da, å bli litt møkkete på henda igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...