#1 Skrevet Mai 28, 2009 Har en chippet Passat V6 TDI 2001mod Etter chipping så kommer ikke turboen før 2500 - 3000 omdr.. Og går litt dårlig.. Noen som har vært borti dette ? Vet at j eg har en liten turbo trykk lekasje.. men kan det ha så mye å si ? MVh Erland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2009 Det kan vel ha så mye å si ja, etter chipping får en høyere trykk og den lekasjen som var liten er nå større... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2009 Bytta LMM og fikk så godt som tetta lekasjen.. den blei en del bedre i 3 og 4 gir med og holde draget, men jeg er ikke helt fornøyd... Han går ikke helt som den skal tror jeg... Her om dagen så sleit jeg med å dra fra en gold 2 90hk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2009 Hvem er det som utfører chipping uten å sjekke at alt er i orden først? Høres ut som en dårlig handel, da vet du jo ikke om chippen virker som den skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2009 ingen som har vært borti noe lignende ? Noen Andre her med V6'rn som har chippet ? Når kommer turboen deres ? Kansje jeg burde få de til å chippe på nytt ? Erland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2009 (endret) ingen som har vært borti noe lignende ? Noen Andre her med V6'rn som har chippet ? Når kommer turboen deres ? Kansje jeg burde få de til å chippe på nytt ? Erland Om du sliter med å dra fra en golf 2 90 hk så er det noe iallefall noe feil en plass, for den skal du kunne dra fra lett med orginal motor også. Så da må feilen ha vært der før chipping også. Lett å skylde på chip. Men i 90% av tilfellene så er det noe helt annet enn chippen som er feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2009 etter å kjørt litt i går så kjenner jeg at det blei en del bedre med ny LMM.. får se å tette turbotrykk lekasjen å så får vi se... Erland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...