Anbefalte innlegg

Har en chippet Passat V6 TDI 2001mod

Etter chipping så kommer ikke turboen før 2500 - 3000 omdr.. Og går litt dårlig.. Noen som har vært borti dette ?

Vet at j eg har en liten turbo trykk lekasje.. men kan det ha så mye å si ?

MVh

Erland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan vel ha så mye å si ja, etter chipping får en høyere trykk og den lekasjen som var liten er nå større...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytta LMM og fikk så godt som tetta lekasjen.. den blei en del bedre i 3 og 4 gir med og holde draget, men jeg er ikke helt fornøyd... Han går ikke helt som den skal tror jeg... Her om dagen så sleit jeg med å dra fra en gold 2 90hk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det som utfører chipping uten å sjekke at alt er i orden først? Høres ut som en dårlig handel, da vet du jo ikke om chippen virker som den skal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har vært borti noe lignende ? Noen Andre her med V6'rn som har chippet ? Når kommer turboen deres ?

Kansje jeg burde få de til å chippe på nytt ?

Erland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har vært borti noe lignende ? Noen Andre her med V6'rn som har chippet ? Når kommer turboen deres ?

Kansje jeg burde få de til å chippe på nytt ?

Erland

Om du sliter med å dra fra en golf 2 90 hk så er det noe iallefall noe feil en plass, for den skal du kunne dra fra lett med orginal motor også. Så da må feilen ha vært der før chipping også. Lett å skylde på chip. Men i 90% av tilfellene så er det noe helt annet enn chippen som er feilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter å kjørt litt i går så kjenner jeg at det blei en del bedre med ny LMM.. får se å tette turbotrykk lekasjen å så får vi se...

Erland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.