Falken FK-452, hvor bra er dette?

Anbefalte innlegg

Vipper litt imellom Falken dekket og Vredestein sessanta

Hvor dan er falken dekket?

Der jeg har fått bra pris, dekklåven i furnes, er falken dekket 400kr billigere enn vredestein.

 

Fant og en dekktest av begge på dekkonlineog virker jo gjavngode.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører på 225\40\18 Falken FK-452 og må si jeg er meget fornøyd med de sålang. Har kun kjørt på de denne sesongen, men er stille og med meget god grep. Har ikke testet Vrede så kan dessverre ikke samenligne de to.

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører på 225\40\18 Falken FK-452 og må si jeg er meget fornøyd med de sålang. Har kun kjørt på de denne sesongen, men er stille og med meget god grep. Har ikke testet Vrede så kan dessverre ikke samenligne de to.

E

 

Hvordan ser det ut som dekk-slitasjen er'a?

Antydninger til slitasje ennå?

 

Mvh Kai-Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine Falken FK-452 støyer veldig mye. Er 235/35/19.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

støyer mye og er utrolig harde å kjøre på, har bytta til Good Year F1 Assymetric nå, og det er en helt annen verden, 100 ganger bedre på alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med 452 på rs2'n. Sikkert ikke det mest støysvake dekket, men ikke noe høyere enn andre typer dekk av samme oppbygging tenker jeg. Sitter veldig bra på vått! Hadde rett som det var hjulspinn om jeg ga på på våt asfalt med de gamle dekka mine, men disse sitter som fy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med 452 på rs2'n. Sikkert ikke det mest støysvake dekket, men ikke noe høyere enn andre typer dekk av samme oppbygging tenker jeg. Sitter veldig bra på vått! Hadde rett som det var hjulspinn om jeg ga på på våt asfalt med de gamle dekka mine, men disse sitter som fy!

 

Hvordan er slitasjeevnen på de'a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.